איזה כיף שבאתם,

 

אני אמיר גנוסר, עוסק בתחום הריפוי הטבעי למעלה משלושה עשורים, חי ונושם אותו, מייעץ, מרצה, מנחה לאורח חיים בריא ומייצר תוספי תזונה טבעיים בגישה ייחודית, מהפכנית. אני מקווה שהגעתם לכאן מסקרנות ולא מסבל, ומתוך רצון להשיג בריאות טובה יותר.

 

בריאות בעיני, היא נושא רציני מאוד, ואיכות החיים הנגזרת מכך, היא מרכיב משמעותי בשגרת יומנו. שתי אלה מושפעות מאינספור השינויים אשר מתחוללים סביבנו בקצב מסחרר, ומציבים, גם בפניי, אתגרים מורכבים שדורשים פתרונות חדשים פשוטים ויצירתיים. אין קיצורי דרך, קסמים או נתיבים מהירים בדרך לריפוי, ומניסיוני הסוד טמון בהתאמה אישית לסגנון החיים של כל אדם תוך הקשבה לצרכיו.

 

כך פיתחתי את מודל "בריאות בדרך שלך" שרואה בכל אדם יצירה ייחודית, עם סגנון חיים אישי אשר מושפע ומגיב אחרת לסביבה, וזקוק לגישה מותאמת ומדויקת לו. השאיפה היא לייצר רפואה מונעת וריפוי פעיל שמתייחס לחלק הבריא באדם וזאת גם באמצעות הרצאות וסדנאות  בכדי להגדיל מודעות ולהיות שליחי בריאות, בגיבוי תוספי תזונה, אשר נותנים מענה פרטני לשינוי אמתי.

 

מה אני מציע?

בראש ובראשונה גישה שונה לחלוטין מהמקובל ותפיסת עולם ייחודית ומעשית בדרך לבריאות ולאיכות חיים.
ייעוץ והכוונה המאפשרים בחירה של סוג הטיפול וגשר בין שיטות הריפוי קונבנציונלי לגישות הטבעיות ותמיכה ברפואה אינטגרטיבית (המשלבת מגוון תפיסות מדעיות: ביולוגיה, סוציולוגיה, תזונה ועוד).
ייעוץ פרטני, המבוסס על עקרונות של פשטות ומעשיות, וכולל הנחיה להרגלי בריאות המעודדים התמדה, העמקת המודעות והחיבור לעולם הפנימי, והרחבת הידע בתגבור של תוספי תזונה טבעיים שביססתי על צורכי היסוד של הגוף.

 

ומה לא?

אני לא עוסק ברפואה, ולא במחלות ולא מתיימר להחליף כל טיפול אחר. אני גם לא מאמין בדרכים קיצוניות, לא נאמן לטרנדים חולפים ולא מבסס את שיטותיי על הפחדות או תודעה מייסרת.

 

ומה עם ניסיון?

למדתי אצל בכירי המורים בארץ, והייתי חלוץ בתחום וראשון להשתלב במסגרת קונבנציונלית כמטפל אלטרנטיבי בבית חולים. טיפלתי וייעצתי לאלפי אנשים, כולל מקרים נדירים ואני ממשיך לסייע בדרכי ללמוד ולצבור ניסיון וידע.

 

עומדים לרשותכם:

  • מפגשי ייעוץ/הדרכה אישיים, כולל ייעוץ טלפוני/מייל/זום בשילוב המלצות תזונה, תנועה, אורח חיים בריא ושימוש מושכל בתוספי תזונה.
  • מבחר תוספי תזונה טבעיים בשתי סדרות ('תנופה' ו'הרמוניה') פרי פיתוח שלי על בסיס ידע וניסיון טיפולי עתיר שנים.
  • הרצאות וימי עיון מעשירים עם כלים שעושים סדר ומפיגים את הבלבול מעודף המידע.
  • סדנאות בנושאי תזונה, בריאות ומה שביניהן, אצלכם או במטבחוץ הפסטורלי שהקמתי לשם כך.
  • קורס תוספי תזונה מקיף למטפלים.
כל המפגשים בתיאום מראש: טלפון: 054-6651013 דוא"ל: genosar5@012.net.i
דילוג לתוכן